Web Stats

sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Marketing Yourself

Nu am mai scris de ceva vreme, poate ati crezut ca m-am lasat de blog :). Neeeeah! Am avut peripetii cu laptopul. Incerc sa mai postez zilele astea cate ceva, am multe idei, problema e timpul!

Semestrul asta fac un curs foarte interesant care se numeste Marketing Yourself. Practic te invata cum sa te promovezi singur (cum sa scrii o scrisoare de intentie si un CV "ca la carte", cum sa te comporti la un interviu, etc.), dar si ce strategii sa folosesti pentru a obtine jobul dorit. Cu alte cuvinte, tu esti produsul iar aceasta carte te invata cum sa te vinzi mai bine :) Deoarece cursul il fac pe net, am acces la toata cartea format PDF. Pentru cei care au un nivel cat de cat avansat la engleza si ii intereseaza, o voi posta zilele urmatoare. Tin sa va spun ca e foarte interesanta si relativ usoara(desi uneori mai sunt explicate unele concepte de marketing). Nu sunt in domeniu si pot sa spun ca imi place la nebunie cursul.

1 comentarii:

Anonim spunea...

cu cat mai repede posibil as dori cursul format PDF! multumiri anticipate...semnat trishonda ;))

Trimiteți un comentariu