Web Stats

marți, 27 octombrie 2009

Bine Ai Venit!

Si uite asa, ca multi altii, mi-am facut si eu Blog. Dar stai asa cine sunt eu? The name is Alex. Cei ce ma cunosc nu au nevoie de prea multe explicatii. Cei ce nu ma cunosc, ma vor cunoaste...poate...prin intermediul acestui Blog. Sincer mi se pare cam patetic sa ai Blog, sa faci parte din toate trendurile astea devoratoare de timp si de intimitate si totusi...am blog. De ce? Nu ca sa fiu la moda, nici ca sa pierd vremea ci doar pentru a imi asterne si impartasi anumite ganduri cu cei care ma cunosc si cei care vor sa ma cunoasca.

Aveam de gand sa explic si adresa blogului (Think A Priori) pentru cei care nu stiu...dar e tarziu, mi-a pierit cheful de scris asa ca pentru "multimea" de oameni care asteapta cu nerabdare explicatia mea, va trebui sa astepte pana maine. :)

2 comentarii:

blogurim spunea...

bun venit in blogosfera..:)

Alex spunea...

multumesc! te mai astept pe aici :)

Trimiteți un comentariu